Post by laefoseemicbe on Feb 20, 2022 1:17:46 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Hotel Frenzy: Home Design 2022 version ▞▞▞
Dette spillet overrasket meg! Jeg er vanligvis ikke en person som kan spille tidsstyringsspill. Jeg er forferdelig med det i det virkelige liv, men annonsen for dette spillet så morsom ut. Det er! Jeg liker kjas og mas og det føles godt å bli ferdig i tide. Det er et pass eller mislykket spill kontra å måtte nå et visst antall poeng. **Hvis det var en måte å vite mer om gjestene som ville vært interessant** sier jeg Prøv det. Du kan faktisk like det:)
Jeg likte spillet til jeg kom til ca lol 37 og hadde ingen flere oppgraderinger. Det ville vært bedre om vi kunne oppgradere ytterligere ved høyere lvls. Jeg er nødt til å slette dette spillet og finne noe annet å spille.
Jeg spiller daglig, MEN jeg begynner å tro at dette er et av spillene som er satt opp for å få deg hektet og deretter bli umulig å bestå et nivå uten å bruke ekte penger. Så frustrerende og skuffende!! Kan avinstalleres snart.
Jeg hater at jeg må se en annonse etter å ha sett en annonse. Kan dette fikses? Det er virkelig nødvendig å bli tvunget til å se 2 annonser på rad hver gang du passerer et nivå?!
Spillet i seg selv er veldig morsomt, men det er et stort pengetrekk. Jeg forstår vanligvis veldig godt at "gratis spill må tjene penger på en eller annen måte", men det er en grense mellom et rimelig beløp og helt latterlig. Å tvinge deg til å hver gang du åpner spillet ikke bare si nei til å bruke penger, men så å "gi bort denne en gang i livet mulighet" er latterlig og å få muligheten til å doble myntene dine ved å se en annonse etter hvert nivå, bare for å bli gitt en annonse halvparten av tiden hvis du velger bort likevel
De har en feil når de prøver å fullføre nivå 2, soverommet. De gir ikke nok stjerner til å fullføre, og de låser neste nivå til det er fullført. Du kan ikke gå videre. Du sender dem en melding under kontakt oss og de kommer ikke tilbake til deg. Det eneste som gjenstår er å slette spillet.
Hotel Frenzy: Home Design הרפתקאות hdks
Jeg liker virkelig dette spillet, men er nå på nivå 332 og fortsatt på det første hotellet som gjentar de samme nivåene. Jeg har massevis av diamanter og penger, men hvordan oppgraderer jeg stjernerangeringen på mitt første hotell og går videre til det andre? Må jeg kjøpe et gullpass for å flytte et hode? Dessuten er alle tingene mine oppgradert til maks, så jeg forstår ikke hvorfor dette er så vanskelig. Jeg skrev til appen, så forhåpentligvis finner jeg ut av det snart.
Pass på, tar utviklerne en uke å svare, hvis de i det hele tatt gjør det. De designet et flott spill, nå har de finpusset det så mye at du må fortsette å prøve etter en milliard annonser for å nå neste nivå, og det tar noen dager å få noen belønninger slik at du kan fortsette, det irriterer meg virkelig dårlig å bruke en 24-timers periode med kontinuerlig annonser for å komme ingen vei, vil ikke anbefale til noen, jeg har spilt før de var ferdige med å utvikle det, og nå er det ikke rettferdig på noe nivå, uansett hva!
Jeg liker spillet veldig godt, det er et morsomt konsept og veldig enkelt å spille. Min største feil med dette spillet er imidlertid hvor lenge gjester oppholder seg på rommene. De sjekker ofte ikke ut før de andre gjestenes humør har blitt gult, så jeg feiler ofte nivået med mindre jeg bruker booster. Det ville vært bedre om du kunne oppgradere hotellene på flere måter i stedet for bare rommene og cola/pølsemaskiner som å ansette og lære opp personalet eller å kunne utvide antallet rom du kan ha på et hotell.
Først ga jeg denne appen 5 stjerner, men nå har jeg stadig problemer med at annonsebelønningene fryser, slik at du ikke kan kreve dem så vel som den nye begivenheten, du kan heller ikke kreve disse belønningene selv om du kjøper det gyldne passet. Så veldig frustrerende! Så i utgangspunktet, hvis du ikke kan bruke penger på denne appen, ikke prøv å spille fordi du ikke kommer langt uten å samle belønningene for annonser. Har rapportert dette problemet flere ganger, og det løser seg ikke. ☹️☹️
Når kommer de siste hotellene?
morsomt spill og karakterer herlige, men for mye reklame å se og få for lite
Vi burde ha muligheten til å kjøpe powerups med myntene vi tjener... Uten power ups blir spillet kjedelige høyere nivåer siden vi ikke kan fullføre dem uten power ups.
Veldig gøy PAHMA LAST NED NA
Dette er et veldig fint 👍 spill 💕😍
Bra spill, men det ville vært fint å ha assistent fordi kundene kommer altfor fort.
Jeg likte dette da jeg først lastet ned dette spillet, men nå kan jeg ikke spille det på nivå 31, jeg har brukt alt jeg skryter, alle edelstenene mine nå har jeg ingenting igjen og jeg kan ikke spille spillet, så jeg vet ikke om jeg skal slette spillet eller hva
Bra med belønninger og mynter for å opprettholde kontinuiteten i spillet
Ville ha gitt dette spillet 5 stjerner, det er veldig gøy, men du må bruke penger for å passere nivåer. Elsker at det ikke er for mange annonser, men mange av nivåene er vanskelige å slå, og det koster alt for mange diamanter å fortsette et nivå hvis du ikke når målet, noe som får deg til å bruke penger på diamanter for enten å lykkes eller fortsette.
Selve spillet er bra, skulle bare ønske det var en måte å oppgradere mer på.
Flott spill, men når du kommer opp i høyere nivåer og alle oppgraderinger er gjort, er det umulig å bestå de fleste nivåer uten å bruke penger ... alt for mye. 2 stjerner...
Dette er et morsomt spill, men du får ikke nok løft til å klare de harde nivåene, som det er mange av. I stedet vil de at du skal kjøpe diamanter for å få boostene, noe som bare ikke kommer til å skje for meg. Jeg kommer nok til å ende opp med å avinstallere snart.
Jeg har ikke spilt dette spillet før, men hvis det er bortkastet tid, sletter jeg det
Hotel Frenzy: Home Design Macəra ahc
Hotel Frenzy: Home Design Pakikipagsapalaran ryy
Jeg gir en 5, men spillet har noen problemer. Jeg har allerede måttet avinstallere og installere på nytt det bare fryser opp og ingenting jeg har prøvd å fikse problemet, men ikke gå .. Jeg skal prøve det en gang til og deretter avinstallere for godt
Bra, men det begynner å jukse. Lol du kjenner den typen spill, men det er fortsatt bra. Jeg vil bare ikke bruke penger så 4 stjerner.
Utfordrende mens du avanserer, men morsomt og det gir meg opp. Du må være oppmerksom i dette spillet. 🙂
Vel, dette spillet er utmerket, men selv når vi ønsker å servere mat vil det tilberede to av dem, så det gjorde dem sinte, så ja, men det er akkurat gøy, jeg kan fortelle at eieren av spillet er utmerket.
Bra spill bortsett fra reklamene
Hotel Frenzy: Home Design Piedzīvojumu spēles hjwl
For mange reklamer i tillegg
Jeg likte dette spillet helt til jeg ble sittende fast fordi jeg trengte edelstener for å oppgradere for å tjene mer penger, ellers kunne jeg ikke slå et nivå. Og jeg kunne ikke få mynter med mindre jeg brukte penger irl til å kjøpe dem, nei takk slettet spillet, stjele noen andres penger
Kult spill.. Det var 5 stjerner inntil nylig. Når det gjelder å doble belønningene dine eller kreve en ekstra premie, vil den plutselig fryse. Men hvis du hopper over, fungerer det på magisk vis.
Avinstallert. Hvert etter spill/nivå er det en annonse, selv om du ikke ba om det. Så irriterende.
Det nye nivået ser ikke ut til å fungere som det skal. Det er helt svart i resepsjonsområdet og det gir ingen dekorasjonsmuligheter, selv om det tar dine opptjente stjerner.
Ninja warrior: seiklusmängude legend Seiklusmängud tkpv
Spillet er flott, men må vente EVIG for å få nye hoteller etter de to første. Jeg vil ikke anbefale å kjøpe noe spill fordi du raskt kan slå begge hotellene uten assistanse og da er det ikke noe mer å gjøre i spillet.
Det er tonnevis av spenning
For hardt fast på et nivå
Sjekk blomsterarrangementskonkurransen din, den som startet i dag. Å telle blomster manuelt og ha perfekt utfall på et nivå vil gi 4 eller flere blomster, men når det legges til gir spillet bare 2. Ser rigget ut.
Det er et veldig morsomt spill, dessverre, jeg må avinstallere det. Den prøver stadig å tvinge meg til å lagre med en Facebook-konto, og jeg bruker ikke Facebook. Jaja.
Dette spillet var morsomt i omtrent en måned.. jo lenger du kommer, jo mer er det umulig å passere et nivå uten å kjøpe boosts, eller gå tilbake til tidligere hoteller og spille nivåer over n om igjen til du tjener noe.. det blir ganske kjedelig etter en stund vil jeg ikke lenger spille.
Moro. Tankene bedøvende. For repeterende ikke nok sjanser til å få spesielle boosts
Jeg har vært i virksomhet og ser på det igjen og har vært i et par dager
Jeg var veldig spent på oppdateringen. Det nye hotellet er låst opp. Men da jeg skulle dekorere det nye hotellet mitt ble det mørknet og jeg kunne ikke se noe og appen ble hengt. Ta hånd om dette problemet umiddelbart. Vi ventet lenge på den nye oppdateringen.
Totalt sett er det et veldig morsomt spill, men siste oppdatering fungerer ikke bra
Elsker spillet, men det er ikke nok måter å tjene edelstener på. Jeg håper det blir bedre
Jeg elsker stykket ▶️😍
Det er et veldig bra spill, eneste problemet er at oppgraderinger krever for mye diamanter.
Jeg elsker dette spillet, men jeg synes det ikke er rettferdig. Hvorfor jeg må betale diamant når jeg velger noen valg. Jeg vinner og passerer nivået. Jeg bør velge hvilken som helst vare jeg vil ha uten å betale noe!
Ny 3-21-oppdatering fungerer ikke i det hele tatt. Spilt 2 nivåer, stjerner oppdaterer ikke rom og skjermen blir svart og du kan ikke spille.
Som de fleste spill som dette, når du til slutt et nivå som er umulig å fullføre med mindre du bruker booster. Og åpenbart, for å få boosts må du foreta et kjøp. Jeg har avinstallert.
Morsomt spill, men annonser etter hvert nivå. Det er frustrerende og irriterende